Серед основних завдань, які стоять перед школою, - забезпечити умови для рівного доступу до якісної освіти, підвищення якості освіти та ефективне використання наявних ресурсів. Переглянувши презентацію роботи з дітьми з особливими потребами, видно, що педагоги та адміністрація виконують ці важливі завдання.
Дякую колегам за роботу. Безпечне освітнє середовище,це не просто, напрям системи забезпеченя якості освіти, а основне завдання адміністрації і колективу. Створюючи умови, ми завжди думаємо про дітей з особливими потребами, щоб освітній процес був результативним, а простір - комфортним!!!
У кожній людині поєднуються різні типи інтелекту, вони взаємодіють, формуючи різнопланову особистість. Якийсь тип інтелекту розвинений більше за інший, це проявляється у здібностях. Наша задача як педагогів знайти, до чого здібні особливі учні. Це допомагає знайти та використати їх сильні сторони. На вчителя покладена величезна відповідальність, але результат того вартий, адже в особливих учнів з'являється можливість адаптуватися та жити повноцінним життям у суспільстві.
Інклюзія — підхід, за якого кожен учень має стати важливим для команди, незалежно від його особливостей. Хтось виразно читає, а хтось б’є по м’ячу краще за всіх. Той, хто гарно читає, може всім почитати. А той, хто гарно володіє м’ячем, може навчити решту дітей. За такої установки учні починають підтримувати та вчитися одне в одного. Дякую колегам за підготовлені цікаво-пізнавальні матеріали!
Навчання дітей з особливими освітніми потребами - це про те, як разом, а не про те, як зробити окремо. Це означає, що всі рівні, але всі рівні - не означає, що однакові. Кожна дитина потребує іншого підходу. І це для системи освіти є своєрідний виклик. На мою думку, наша школа з ним впоралася, тому що створила доброзичливу та комфортну атмосферу для дітей з різними особливими потребами. І в цьому велика заслуга адміністрації навчального закладу! Я спостерігала, як діти з радістю йдуть до школи, а повертаючись додому, їм є що розповісти хорошого. Вчителі, не рахуючись з власним часом, допомагали здобувати знання на рівні всього класу, хоч проблем було багато. Педагоги з материнською любов"ю та турботою допомагають діткам, підтримують, навчають. Завдяки спеціалістам, які працюють у закладі, допомагають дітям з ООП набагато легше адаптуватися до життя у нашому суспільстві.Вони стають впевненими, сильними і, на моє глибоке переконання, будуть вдячні всьому педагогічному колективу за кожен день і роки навчання у рідній для них школі.
Чудові слова: "Навчання дітей з ООП - це про те, як разом, а не про те, як зробити окремо". Важливо щоб педагоги, батьки і діти рухалися в одному напрямку!
Діти з ООП вони особливі, вони потребують ще більше любові, уваги, тепла від всіх оточуючих їх людей.В нашій школі створенні всі умови для розвитку, навчання та виховання дітей. Команда педагогів працюють для того, щоб дитина вільно почувала себе в колективі, в суспільстві, розвивала свої здібності. Найбільше задоволення - це бачити як діти з радістю йдуть до школи, обіймають своїх педагогів і радіють своїм успіхам і ми радіємо разом з ними.
В нашій школі комплексна робота учасників освітнього процесу дає можливість досягти результатів .Творчі завдання розвивають пізнавальну активність дітей.Цікаві методи соціального супроводу допомагають дітям краще навчатися,бути впевненими в суспільстві.
Дійсно, діти з особливим освітніми потребами потребують нашої уваги та підтримки, і для педагогів дуже важливо створити для них всі ті комфортні для навчання та розвитку умови, аби вони відчували себе потрібними та важливими у колективі.
Повністю погоджуюся з колегами, тому що важливою складовою інклюзивної системи освіти є командний підхід, тобто тісна співпраця педагогів, батьків та кола фахівців, які будуть працювати в одному напрямку
Надання рівного доступу до освіти або створення спеціальних умов для певних категорій дітей-це головне завдання кожного.І думаю,що вся інформація,яку я переглянула вище-це підтвердження тому,що ми ідемо в правильному напрямку
Дійсно, важливу роль у навчанні та вихованні дітей з особливими потребами відіграють роль корекційні вправи, які направлені на пізнавальні психічні процеси та мовлення.
Серед основних завдань, які стоять перед школою, - забезпечити умови для рівного доступу до якісної освіти, підвищення якості освіти та ефективне використання наявних ресурсів. Переглянувши презентацію роботи з дітьми з особливими потребами, видно, що педагоги та адміністрація виконують ці важливі завдання.
ВідповістиВидалитиДякую колегам за роботу. Безпечне освітнє середовище,це не просто, напрям системи забезпеченя якості освіти, а основне завдання адміністрації і колективу. Створюючи умови, ми завжди думаємо про дітей з особливими потребами, щоб освітній процес був результативним, а простір - комфортним!!!
ВідповістиВидалитиУ кожній людині поєднуються різні типи інтелекту, вони взаємодіють, формуючи різнопланову особистість. Якийсь тип інтелекту розвинений більше за інший, це проявляється у здібностях. Наша задача як педагогів знайти, до чого здібні особливі учні. Це допомагає знайти та використати їх сильні сторони. На вчителя покладена величезна відповідальність, але результат того вартий, адже в особливих учнів з'являється можливість адаптуватися та жити повноцінним життям у суспільстві.
ВідповістиВидалитиІнклюзія — підхід, за якого кожен учень має стати важливим для команди, незалежно від його особливостей. Хтось виразно читає, а хтось б’є по м’ячу краще за всіх. Той, хто гарно читає, може всім почитати. А той, хто гарно володіє м’ячем, може навчити решту дітей. За такої установки учні починають підтримувати та вчитися одне в одного. Дякую колегам за підготовлені цікаво-пізнавальні матеріали!
ВідповістиВидалитиНавчання дітей з особливими освітніми потребами - це про те, як разом, а не про те, як зробити окремо. Це означає, що всі рівні, але всі рівні - не означає, що однакові. Кожна дитина потребує іншого підходу. І це для системи освіти є своєрідний виклик. На мою думку, наша школа з ним впоралася, тому що створила доброзичливу та комфортну атмосферу для дітей з різними особливими потребами. І в цьому велика заслуга адміністрації навчального закладу! Я спостерігала, як діти з радістю йдуть до школи, а повертаючись додому, їм є що розповісти хорошого. Вчителі, не рахуючись з власним часом, допомагали здобувати знання на рівні всього класу, хоч проблем було багато. Педагоги з материнською любов"ю та турботою допомагають діткам, підтримують, навчають. Завдяки спеціалістам, які працюють у закладі, допомагають дітям з ООП набагато легше адаптуватися до життя у нашому суспільстві.Вони стають впевненими, сильними і, на моє глибоке переконання, будуть вдячні всьому педагогічному колективу за кожен день і роки навчання у рідній для них школі.
ВідповістиВидалитиЧудові слова: "Навчання дітей з ООП - це про те, як разом, а не про те, як зробити окремо". Важливо щоб педагоги, батьки і діти рухалися в одному напрямку!
ВидалитиДіти з ООП вони особливі, вони потребують ще більше любові, уваги, тепла від всіх оточуючих їх людей.В нашій школі створенні всі умови для розвитку, навчання та виховання дітей. Команда педагогів працюють для того, щоб дитина вільно почувала себе в колективі, в суспільстві, розвивала свої здібності. Найбільше задоволення - це бачити як діти з радістю йдуть до школи, обіймають своїх педагогів і радіють своїм успіхам і ми радіємо разом з ними.
ВідповістиВидалитиВ нашій школі комплексна робота учасників освітнього процесу дає можливість досягти результатів .Творчі завдання розвивають пізнавальну активність дітей.Цікаві методи соціального супроводу допомагають дітям краще навчатися,бути впевненими в суспільстві.
ВідповістиВидалитиДійсно, діти з особливим освітніми потребами потребують нашої уваги та підтримки, і для педагогів дуже важливо створити для них всі ті комфортні для навчання та розвитку умови, аби вони відчували себе потрібними та важливими у колективі.
ВідповістиВидалитиПовністю погоджуюся з колегами, тому що важливою складовою інклюзивної системи освіти є командний підхід, тобто тісна співпраця педагогів, батьків та кола фахівців, які будуть працювати в одному напрямку
ВідповістиВидалитиНадання рівного доступу до освіти або створення спеціальних умов для певних категорій дітей-це головне завдання кожного.І думаю,що вся інформація,яку я переглянула вище-це підтвердження тому,що ми ідемо в правильному напрямку
ВідповістиВидалитиДійсно, важливу роль у навчанні та вихованні дітей з особливими потребами відіграють роль корекційні вправи, які направлені на пізнавальні психічні процеси та мовлення.
ВідповістиВидалити