У класі, де навчається дитина з ООП, дійсно, важливою є співпраця вчителя та асистента. Бажаю Оксані Олександрівні й надалі творчо та результативно працювати в тандемі з Тетяною Анатоліївною!
Гарний інноваційний підхід до організації уроку- спільне викладання! Перевагами спільного викладання є можливість до залучення всіх учнів класу до того чи іншого виду роботи протягом уроку, урізноманітнення форм та методів викладання навчального матеріалу, ефективний моніторинг актуальних потреб учнів, реалізація індивідуального супроводу дитини з особливими освітніми потребами.
Спільне викладання - дає змогу асистенту вчителя саморозвиватись та підвищувати професійну педагогічну майстерність, збільшувати методичні напрацювання, розширювати можливості застосування власного досвіду та ділитись ним з іншими фахівцями.
Основне у роботі вчителя та асистента - зрозуміти потреби учня та усвідомити необхідність адаптації навчального матеріалу, що покращить успішність не лише дитині з особливостями психічного розвитку, а й іншим учням класу. А співпраця наших асистентів та вчителів саме такою і є.
Асистенти не лише здійснюють соц. супровід та заповнють документацію,але й виступають інформаційною ниточкою між вчителем та дитиною з ООП. Вчитель фізично не може встигнути пояснити матеріал класу і постійно надавати допомогу дітям з ООП у його засвоєнні! Задача асистента і полягає в тому, щоб організувати роботу дитини таким чином щоб дитина відповідно соїм нозологіям встигала за класом сприймати матеріал , засвоювати та в подальшому відтворювати його. Ми ваші помічники і тьютори дитини. Ми Ваша права рука! Від нашої з вами співпраці залежить майбутнє наших дітей!
Вчитель + асистент вчителя = команда. Завжди повинна бути взаємодопомога, співпраця. Велике значення має допомога вчителю в забезпеченні особистісно зорієнтованого, індивідуального підходу до учнів, зокрема до дітей з особливими освітніми потребами. Дякую Оксані Олександрівні за чудовий приклад.
Дійсно, велику роль у навчанні дітей з особливими потребами відіграють корекційні вправи, які нарпавлені на пізнавально-психічні процеси, мовлення. Велику допомогу в цій роботі надають асистенти, практичний психолог, логопед-дефектолог. Дякую!
Асистент надає інформацію батькам, педагогічним працівникам щодо особливостей розвитку дитини з ООП, що робить його важливим учасником Команди супроводу дитини з ООП! Дякую за співпрацю!
Вдячна Тетяні Анатоліївні та Оксані Олександрівні, що поділилися власним досвідом. А ще, надзвичайно радують нові дидактичні матеріали та обладнання для розвитку дітей не лише учнів, а й вчителів.
Роль асистента вчителя є надзвичайно важливою і полягає у наданні допомоги педагогу та дітям з особливими потребами у навчанні,створення корекційного середовища для дитини з особливими потребами. Виконуючи свою місію, асистент учителя стає для такої дитини мамою, наставником, вихователем, другом, який щохвилини, щосекунди, щомиті поруч. Він розуміє не лише слова і думки дитини, а й її погляд, відчуття, душевний стан.
Роль вчителя у вихованні та навчанні дітей завжди була значущою. Для дитини з особливими потребами - педагог і, зокрема, асистент є вкрай необхідною ланкою у здобутті дитиною знань. Дякую своїм колегам за те, чого досягли самі і чим можете поділитися з нами.
У класі, де навчається дитина з ООП, дійсно, важливою є співпраця вчителя та асистента. Бажаю Оксані Олександрівні й надалі творчо та результативно працювати в тандемі з Тетяною Анатоліївною!
ВідповістиВидалитиДякую Оксані Олександрівні за співпрацю та взаєморозуміння!
ВідповістиВидалитиДякую Олейнік Оксані Олександрівні за співпрацю та взаєморозуміння!
ВідповістиВидалитиГарний інноваційний підхід до організації уроку- спільне викладання!
ВідповістиВидалитиПеревагами спільного викладання є можливість до залучення всіх учнів класу до того чи іншого виду роботи протягом уроку, урізноманітнення форм та методів викладання навчального матеріалу, ефективний моніторинг актуальних потреб учнів, реалізація індивідуального супроводу дитини з особливими освітніми потребами.
Спільне викладання - дає змогу асистенту вчителя саморозвиватись та підвищувати професійну педагогічну майстерність, збільшувати методичні напрацювання, розширювати можливості застосування власного досвіду та ділитись ним з іншими фахівцями.
ВідповістиВидалитиДякую асистентам вчителів за співпрацю
ВідповістиВидалитиПідхід помічника вчителя відіграє важливу роль у навчанні дитини з ООП.
ВідповістиВидалитиСпівпраця вчителя та асистента - головне у досягненні успіху. Натхнення вам у вашій праці!
ВідповістиВидалитиОсновне у роботі вчителя та асистента - зрозуміти потреби учня та усвідомити необхідність адаптації навчального матеріалу, що покращить успішність не лише дитині з особливостями психічного розвитку, а й іншим учням класу. А співпраця наших асистентів та вчителів саме такою і є.
ВідповістиВидалитиАсистенти не лише здійснюють соц. супровід та заповнють документацію,але й виступають інформаційною ниточкою між вчителем та дитиною з ООП. Вчитель фізично не може встигнути пояснити матеріал класу і постійно надавати допомогу дітям з ООП у його засвоєнні! Задача асистента і полягає в тому, щоб організувати роботу дитини таким чином щоб дитина відповідно соїм нозологіям встигала за класом сприймати матеріал , засвоювати та в подальшому відтворювати його. Ми ваші помічники і тьютори дитини. Ми Ваша права рука! Від нашої з вами співпраці залежить майбутнє наших дітей!
ВідповістиВидалитиРоль асистентів вчителя в роботі інклюзивного класу є надзвичайно важливою! Бажаю успіхів у подальшій співпраці!
ВідповістиВидалитиВчитель + асистент вчителя = команда.
ВідповістиВидалитиЗавжди повинна бути взаємодопомога, співпраця.
Велике значення має допомога вчителю в забезпеченні особистісно зорієнтованого, індивідуального підходу до учнів, зокрема до дітей з особливими освітніми потребами.
Дякую Оксані Олександрівні за чудовий приклад.
Творча група-це знахідка. Дуже цікаво переглядати досвід колег,ділитися своїми напрацюваннями та черпати нову інформацію або знаходити потрібну!
ВідповістиВидалитиТворча група-це знахідка. Дуже цікаво переглядати досвід колег,ділитися своїми напрацюваннями та черпати нову інформацію або знаходити потрібну!
ВідповістиВидалитиКорисна інформація досвіду колег,яка дає можливість переймати їх уміння.
ВідповістиВидалитиОсобисто мені, необхідно черпати новий матеріал і навчатися! Дякую!!!!
Дійсно, велику роль у навчанні дітей з особливими потребами відіграють корекційні вправи, які нарпавлені на пізнавально-психічні процеси, мовлення. Велику допомогу в цій роботі надають асистенти, практичний психолог, логопед-дефектолог. Дякую!
ВідповістиВидалитиАсистент надає інформацію батькам, педагогічним працівникам щодо особливостей розвитку дитини з ООП, що робить його важливим учасником Команди супроводу дитини з ООП! Дякую за співпрацю!
ВідповістиВидалитиВдячна Тетяні Анатоліївні та Оксані Олександрівні, що поділилися власним досвідом.
ВідповістиВидалитиА ще, надзвичайно радують нові дидактичні матеріали та обладнання для розвитку дітей не лише учнів, а й вчителів.
Інформація колег була для мене корисною. Оксана Олександрівна, Тетяна Анатоліївна виконують свою роботу гідно й з повагою, як того вимагає професія.
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиРоль асистента вчителя є надзвичайно важливою і полягає у наданні допомоги педагогу та дітям з особливими потребами у навчанні,створення корекційного середовища для дитини з особливими потребами. Виконуючи свою місію, асистент учителя стає для такої дитини мамою, наставником, вихователем, другом, який щохвилини, щосекунди, щомиті поруч. Він розуміє не лише слова і думки дитини, а й її погляд, відчуття, душевний стан.
ВідповістиВидалитиРоль вчителя у вихованні та навчанні дітей завжди була значущою. Для дитини з особливими потребами - педагог і, зокрема, асистент є вкрай необхідною ланкою у здобутті дитиною знань.
ВідповістиВидалитиДякую своїм колегам за те, чого досягли самі і чим можете поділитися з нами.
Автор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалити